نمونه رایتینگ عالی نمره 8 آیلتس با موضوع تلاش زنان و مردان برای زیباتر شدن

در این تاپیک رایج آیلتس ، موضوع زیبایی طبیعی و تبلیغ رسانه ها برای ترویج زیبایی ساختگی را می خوانیم.

برای بدست آوردن ایده برای رایتینگ آیلتس ، آسان ترین و سریعترین راه این است که نمونه رایتینگ های نمره بالای آیلتس را بخوانیم و از آنها ایده بگیریم.

همچنین با توجه به گرامر و عبارات کاربردی ، می توانیم رایتینگ بهتری را پلن کنیم و پاراگراف انگلیسی غنی تری را بنویسیم.

Nowadays both men and women spend much money on beauty care. This was not so in the past. What may be the root cause of this behavior?  Discuss the reasons and possible results.

امروزه هم زن و مرد پول زیادی را صرف مراقبت از زیبایی می کنند. در گذشته چنین نبود. چه چیزی ممکن است علت اصلی این رفتار باشد؟ دلایل و نتایج احتمالی را بحث کنید.

It is true that these days, people are spending a bigger proportion of their money on beauty care than ever before. Although there are some negative consequences to this, men and women can take certain steps to mitigate the potential problems caused by this.

درست است که این روزها ، مردم نسبت به گذشته هزینه بیشتری را برای مراقبت از زیبایی صرف می کنند. اگرچه پیامدهای منفی در این مورد وجود دارد ، زنان و مردان می توانند اقدامات خاصی را برای کاهش مشکلات احتمالی ناشی از این امر انجام دهند.

There are several reasons behind this. For example, people want to look like celebrities and gain more popularity among their social circle so they invest in cosmetics. Over the last two decades, the digital innovation has led to the creation of highly influential channels like Facebook and Instagram. Consequently, people have too much exposure to film and sports stars and want to copy their looks.

چندین دلیل در پس این قضیه وجود دارد. به عنوان مثال ، مردم می خواهند مانند افراد مشهور به نظر برسند و محبوبیت بیشتری را در بین محافل اجتماعی خود بدست آورند تا در لوازم آرایشی سرمایه گذاری کنند. در طی دو دهه اخیر ، نوآوری دیجیتالی منجر به ایجاد کانالهایی بسیار با نفوذ مانند فیس بوک و اینستاگرام شده است. در نتیجه ، افراد بیش از حد در معرض ستاره های فیلم و ورزش قرار دارند و می خواهند ظاهر آنها را کپی کنند.

Advertising companies are taking advantage of the digital revolution and make popular faces as a brand ambassador to promote their product. They pay exorbitant amounts of money to celebrities with the objective of attracting more buyers. People use multiple personal care products for grooming themselves in order to look like a cinema star. There is a general perception that good looking faces will turn heads and get praised and this makes men and women wanting to look better. Discrimination between good looking and non-good looking is yet another reason that people spend money on grooming products. Beautiful people get attention everywhere and this encourages everyone to want to look good.

شرکت های تبلیغاتی از انقلاب دیجیتال استفاده می کنند و چهره های محبوب را به عنوان سفیر برند برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنند. آنها مبلغ گزافی به افراد مشهور با هدف جذب خریداران بیشتر پرداخت می‌کنند. مردم برای نظافت خود از چندین محصول مراقبت شخصی استفاده می کنند تا مانند یک ستاره سینما به نظر برسند. این تصور عمومی وجود دارد که چهره های زیبا سر را چرخانده و مورد تحسین قرار می گیرند و این باعث می شود زن و مرد بخواهند بهتر به نظر برسند. تبعیض بین ظاهر خوب و نامناسب دلیل دیگری است که مردم برای محصولات زیبایی هزینه می کنند. افراد زیبا در همه جا مورد توجه قرار می گیرند و این همه را ترغیب می کند که بخواهند خوب به نظر برسند.

To protect young people from such negative influences it is essential to teach them to accept themselves the way they are. It is also essential to inform people that the perfect look of celebrities is not real and is actually a result of using excessive makeup and filters.  In addition, natural looks should be promoted everywhere and everyone should learn to accept others irrespective of their flaws.

برای محافظت از جوانان در برابر چنین تأثیرات منفی ، ضروری است که به آنها بیاموزیم که خودشان را همانطور که هستند بپذیرند. همچنین آگاهی دادن به مردم ضروری است که ظاهر عالی افراد مشهور واقعی نیست و در واقع نتیجه استفاده از آرایش و فیلترهای بیش از حد است. علاوه بر این ، ظاهر طبیعی باید در همه جا ترویج شود و همه باید یاد بگیرند که دیگران را فارغ از نقص آنها بپذیرند.

In conclusion, in order to look more like celebs and get complimented people today spend a lot of money for personal care products and this can be reduced by creating general awareness and promoting natural beauty.

در خاتمه ،مردم برای اینکه بیشتر شبیه افراد مشهور شوند و از آنها تعریف کنند ، امروز پول زیادی را برای محصولات مراقبت شخصی صرف می کنند و این امر می توان را با ایجاد آگاهی عمومی و ترویج زیبایی طبیعی می‌توان کاهش داد.