نمونه رایتینگ نمره 7 به بالای آیلتس با موضوع تمیزی خانه و محل کار

در این رایتینگ لغات انگلیسی بسیار مناسبی در مورد پاکیزگی و بهره وری می آموزید.

آموزش رایتینگ آیلتس

لغات و عبارات کاربردی آیلتس مشخص شده اند و می توانید از آنها برای رایتینگ تسک 2 استفاده کنید.

برای مشاهده انواع آموزش های رایتینگ آیلتس بر روی لینک کلیک کنید.

Some people say that it is important to keep your home and your workplace tidy, with everything organized and in the correct place. What is your opinion about this?

برخی از افراد می گویند مهم است که خانه و محل کار خود را مرتب ، سازماندهی شده و همه چیز را در جای صحیح نگه دارید. نظر شما در این باره چیست؟ (تاپیک از نوع Opinion با انشای 4 پاراگرافی)

A clutter-free and organized home and workplace is a necessity for many people. This essay agrees with the opinion that it is important to keep your working as well as living area clean and tidy as firstly, a clutter free environment ensures better productivity and secondly, it promotes better health. These points are elaborated in the essay.

خانه و محل کار بدون برهم ریختگی و سازماندهی شده برای بسیاری از افراد یک ضرورت است. این انشا با این عقیده موافق است که مهم است که محیط کار و همچنین زندگی خود را تمیز و مرتب نگه دارید ، زیرا اولاً ، یک محیط بدون درهم و برهمی باعث بهره‌وری بهتر و ثانیاً باعث ارتقاء سلامت بهتر می شود. این نکات در انشا توضیح داده شده است.

A clean living and working area promote better productivity in individuals as clutter distracts the mind from the high priority tasks that need to be done. That is to say, if lots of things are spread everywhere and the place you are working in is dirty then it creates a sense of distraction and thus it becomes very difficult to concentrate on what you are doing. An experiment conducted by The Discovery Channel proved that the people working in a minimalistic environment where they had access to only relevant things completed the work given to them in half the time, in comparison to the people working in a cluttered workspace.

یک محل کار و زندگی سالم و پاک باعث افزایش بهره وری در افراد می شود زیرا درهم و برهمی ذهن را از وظایف با اولویت کاری بالا که باید انجام شود دور می کند. یعنی اگر چیزهای زیادی در همه جا پخش شده است و مکانی که در آن کار می کنید کثیف است ، این احساس حواس پرتی ایجاد می کند و بنابراین تمرکز روی آنچه انجام می دهید بسیار دشوار می شود. آزمایش انجام شده توسط کانال دیسکاوری ثابت کرد که افرادی که در یک محیط مینیمالیستی کار می کنند و فقط به موارد مرتبط دسترسی داشتند ، کارهای محول شده را در مقایسه با افرادی که در فضای کاری درهم ریخته کار می کنند، در نیمی از زمان انجام دادند.

Furthermore, spending time in a cluttered and dirty area has also been associated with increased risk of health problems. This is because, dust and germs accumulates in messy areas and thus it further increases the chances of allergies, flu and other hazardous diseases. Due to this same reason, schools, government as well as various NGOs promote and preach that everyone must inculcate cleanliness as a healthy habit. For example, in 2017, Iranian government promoted a “Clean Iran” program for the betterment of the country, which required people to keep their surroundings clean. Another advantage of keeping everything in their proper place is we can save a lot of time. This is crucial in emergency situations. For example, even if we keep our home neat and tidy, if we do not know exactly where we put our keys, credit cards or health documents, we may land in serious trouble.

علاوه بر این ، گذراندن وقت در یک منطقه آلوده و کثیف نیز با افزایش خطر مشکلات سلامتی همراه است. این امر به این دلیل است که گرد و غبار و میکروب ها در مناطق آلوده جمع می شوند و بنابراین احتمال بروز حساسیت ، آنفولانزا و سایر بیماری های خطرناک را بیشتر می کنند. به همین دلیل ، مدارس ، دولت و همچنین سازمان های مردم نهاد مختلف تبلیغ و موعظه می کنند که همه باید پاکیزگی را به عنوان یک عادت سالم تلقین کنند. به عنوان مثال ، در سال 2017 ، دولت ایران برای بهبود کشور ، برنامه "ایران پاک" را تبلیغ کرد ، که مردم را ملزم به تمیز نگه داشتن محیط اطراف خود می کرد. یکی دیگر از مزیت های نگه داشتن همه چیز در جای مناسب آنها این است که می توانیم زمان زیادی صرفه جویی کنیم. این در شرایط اضطراری بسیار مهم است. به عنوان مثال ، حتی اگر خانه خود را تمیز و مرتب نگه داریم ، اگر دقیقاً نمی دانیم که کلیدها ، کارتهای اعتباری یا مدارک بهداشتی را در کجا قرار می دهیم ، ممکن است دچار مشکل جدی شویم.

In conclusion, keeping home and office neat and clean and putting everything in their proper place is not only a healthy habit, but it also promotes better work productivity and thus saves time.

در خاتمه ، نگه داشتن خانه و منزل مرتب و تمیز و قرار دادن همه چیز در جای مناسب آنها نه تنها یک عادت سالم است بلکه باعث بهره‌وری بهتر کار و در نتیجه صرفه جویی در وقت نیز می شود.