رایتینگ عالی آیلتس نمره 8 با موضوع آموزش کشاورزی و غذا پختن به کودکان

نمونه انشای آیلتس

موضوعات رایتینگ آیلتس در حال سخت تر شدن هستند و برای نوشتن انشای نمره بالا، علاوه بر دانش لغت و گرامر انگلیسی ، باید ایده های مناسب نیز داشت.

با خواندن نمونه رایتینگ های عالی آیلتس ، می توانید علاوه و بر افزایش ایده های مناسب برای پاراگراف نویسی ، عبارات کاربردی و ساختارهای جملات انگیسی را نیز بیاموزید.

 

Some people say that school children should learn how to grow food and cook with it in their lessons. What is your opinion about that?

برخی افراد می گویند که بچه های مدرسه باید در درس های خود یاد بگیرند که چگونه مواد غذایی رشد دهند و با آن آشپزی کنند. نظر شما در این مورد چیست؟

Some individuals are of the opinion that the art of growing food and cooking must be included in school curriculum. In my opinion, learning food farming and cooking can prove to be a positive step in children’s development. This essay elaborates on how farming can help children understand the value of food and how cooking it can bring a sense of independence in them.

برخی افراد بر این عقیده هستند که باید هنر رشد غذا و پخت و پز در برنامه های درسی مدارس لحاظ شود. به نظر من ، یادگیری کشاورزی و پخت و پز می تواند یک گام مثبت در رشد کودکان باشد. این انشاء به شرح این مسئله می پردازد که چگونه کشاورزی می تواند به کودکان کمک کند تا ارزش غذا را متوجه شوند و چگونگی پخت و پز آن می تواند حس استقلال در آنها به وجود آورد.

To embark upon, when children are involved in farming, they will realize that a great deal of effort is required to bring food to the table and hence they will value it more. That is to say, to grow a crop, kids will have to sow the seeds, water them daily and take care of the plants in all the possible ways. While performing these tasks, they will understand that to grow a single fruit or vegetable a lot of manpower and time is required and so, it will help them to value food, become better eaters and resist the urge to waste it.

برای شروع این امر ، هنگامی که کودکان مشغول کشاورزی هستند ، آنها متوجه خواهند شد که برای آوردن غذا به سفره تلاش زیادی می شود و از این رو ارزش بیشتری را برای آن قائل می شوند. یعنی بچه ها برای رشد محصول باید بذرها را بکارند ، روزانه آنها را آب دهند و از هر راه ممکن مراقب گیاهان باشند. در حین انجام این وظایف ، آنها خواهند فهمید که برای رشد یک میوه یا سبزی به نیروی انسانی زیادی نیاز است و زمان لازم است و بنابراین ، به آنها کمک می کند تا به غذا ارزش قائل شوند، خورنده بهتری شوند و در برابر اشتیاق برای هدر دادن آن مقاومت کنند.

To illustrate, in a recent research conducted by the Times of India, it was found that children in rural areas are better eaters than the children who are brought up in urban areas. This is because in villages, children remain close to the farmlands and thus watch food grow from seeds and this makes them emotionally attached to it.

برای مثال ، در تحقیق جدیدی که توسط تایمز هند انجام شده ، مشخص شد که کودکان در مناطق روستایی از کودکانی که در مناطق شهری بزرگ شده اند ، غذا خورهای بهتری هستند. این امر به این دلیل است که در روستاها ، کودکان در نزدیکی مزارع باقی می مانند و بنابراین رشد مواد غذایی از دانه ها را تماشا می کنند و این باعث می شود که از لحاظ عاطفی به آن متصل شوند.

Furthermore, the art of cooking helps children become more self-reliant. Cooking the food that they have farmed will give them a sense of independence that they can perform their work independently and survive in tough situations. Such self-reliance will give an overall boost to their personality and they may start doing their other chores, such as washing or cleaning, themselves as well. Moreover, self-confident and independent kids prove to be a boon for the parents as well, as it lessens their overall burden.

علاوه بر این ، هنر آشپزی به کودکان کمک می کند تا خود متکی باشند. پخت و پز غذاهایی که آنها پرورش داده اند به آنها استقلال می بخشد که بتوانند بطور مستقل کار خود را انجام دهند و در شرایط سخت زنده بمانند. این اعتماد به نفس باعث تقویت شخصیت آنها می شود و ممکن است شروع به انجام کارهای دیگر خود مانند شستشو یا تمیز کردن نیز کنند. علاوه بر این ، بچه های با اعتماد به نفس و مستقل ثابت می کنند که برای والدین خود نعمتی هستند، زیرا این امر بار کلی آنها را کاهش می دهد.

In conclusion, children must learn the art of farming as it brings them closer to each meal and helps them understand its value. Also learning the art of cooking enables them to be self-reliant individuals capable of taking care of themselves.

در پایان ، کودکان باید هنر کشاورزی را بیاموزند زیرا آنها را به هر وعده غذایی نزدیکتر می کند و به آنها در درک ارزش آن کمک می کند. همچنین یادگیری هنر آشپزی آنها را قادر می سازد که خود متکی باشند که بتوانند از خود مراقبت کنند.